Thursday, January 13, 2011

DI KALA KORANG MEMBUAT PETA AKU MASIH BERJAGA..


Tepat 5:52:52am 14/1/2011..Mata aku masih terkebil2 memandang notebook yg kaku seribu bahasa..Mata merayu2 untuk melelapkan tirainya. Tp demi menyediakan perkhidmatan yg terbaik kepada pengguna2 tegar jalur lebar di negara ni aku gagahkan juga untuk tidak tertewas dengan rayuan yg menggoda tu..selaras dengan moto aku: "Korang di utamakan Gaji di dahulukan"..so aku nekad untuk tidak tido sehingga selesai waktu kerja.. report demi report aku teliti..setiap masalah yg di adukan di carikan jalan penyelesaian..pelbagai masalh yg di rencanakan dalam report..sehingga aku sendiri pong bermasalah untuk memahami masalah yg di adukan..so pada sesiapa yg mempunyai masalah berkenaan dengan jalur lebar anda dan telah melaporkannya kepada pihak yg berwajib..berdoalah agar masalah jalur lebar anda selesai sebaik anda meng ON kan pc/laptop dan anda boleh menikmati kealphaan dunia seperti facebook, twitter, blog, youtube dan sebagainya dengan senyuman yg lebar sehinggakan org yg melihat anda boleh menklifikasinya sebagaianda adalah orang giler....dan berterima kasih la kepada orang yg menyelesaikan masalah anda...seungguhnya di kala anda creative mengukir peta2 dunia di atas bantal anda..mereka masih berjaga...

2 comments: