Friday, January 14, 2011

KANCIL 660 CUCUK FERRARI NAMUN PROTON WIRA JUGA YG MENANG !

Bertepatan dengan Usaha Malaysia untuk mencari bakat2 baru dalam arena bola sepak..aku dengan penuh bersemangat menyahut usaha murni tersebut..tepat pukul 10 mlm..aku dan caki@farwalis dan juga LAn bergegas ke sport planet ampang untuk bermain futsal..dengan pelbagai skill yg di pelajari dalam pro evolution soccer 2011, aku terapkan dalam permainan futsal..sungguh bergaya haha ..di pendekkan cerita..kira2 jam 2 pagi kami bergerak pulang ke rumah setelah mana sesi umpat mengumpat dan sesi minum minuman buahan2 segar selesai di kedai WAK.."anak dara dia cun wooo!"..ok2..anak dara dia kita cer lain kali k..aku pong terus la memandu kete aku pulang ke rumah..tp sebelum tu aku terpaksa hantar lan ke rumah dia dulu di putrajaya..oleh kerana kebijakan caki dan juga kekerapan beliau membaca novel..dia mengusulkan aku menghantar lan melalui jalan UPM..tanpa sebarang pertanyaan yg membina aku pong menurut jer la usulan caki nih..sampai jer aku kat jalan Hospital serdang..aku terpandang sebuah kancil 660 tgh cucuk ferrari..perghhh!!! dasyat kancil ni..bisik hati..Caki2..ko nampak x kete kancil tu tgh cucuk ferrari..ty aku pada caki..lan hanya memandang tanpa kata..caki menjawab..ha ah la..aper lagi ji..potong r..demm...perasaan aku mula terbakar..ternyata pengecongan caki berhasil.. lantas aku terus memnekan pedal minyak tanpa belas kasihan..ternyata kancil dan ferrari tersebut bukan lah saingan aku pada malam itu.semasa memintas ferrari tu, aku sempat mengangkat kening pada pemandu ferrari tersebut..pemandu ferrari tersebut hy memandang sepi..mungkin beliau terkejut dengan ke action nan aku...ternyata kereta aku lagi pantas dari ferrari tersebut dengan kadaran kereta aku mencecah 80 KM/h dan manakala ferrari tu pula mencecah kelajuan 60 km/h..ternyata malam itu aku amat bangga dengan kereta aku..niat untuk menukar kereta di batalkan..aku hy tersengih bangga sampai ke rumah..mungkin lepas ni aku leh potong lamborghini plak..sape tahu..

No comments:

Post a Comment