Sunday, July 25, 2010

Buat yg kedua kalinya..

Buat kedua kali nyer aku Meng create kan blog ni setelah cubaan pertama gagal menembusi pasaran blog malaysia dan x der masa nak update blog sebab ada benda lain lagi yg penting untuk di update kan:

kenapa aku terdetik nak create blog ni sekali lagi dengan optimistiknyer..

sebab2 nya ialah:

1- Caki member rumah aku dah ada blog sendiri..blog dia tu cam haram jer..asyik buat aku nak terkencing dalam seluar..caki...ko memang tuttt..maghiiii lawan bola wei!

2- pali ngn jay pong dah ada blog..mcm2 diaorang post..so dengan dengkinya aku pong nak ada blog gak..wekk! (jay adalah musuh aku dalam pes!) siap ko jay..aku belasah ko cukup2 nanti hehehe..

3- setelah 3 purnama setengah aku belajar kat kpmim tu..x kan aku x der blog sendiri beb..nanti kalau naimah ty.,,azizi..aper link blog awak.?..sy nak suh budak2 baru kat kpmim baca blog kamu.sebab dalam blog kamu tu ada soalan yg akan keluar dalam exam nanti. aper aku nak jawab..malu seyy..sebab tu la..aku kene ada kan blog sendiri..demi diri sendiri dan orang lain.


kesimpulan yg tersimpulnya ialah..aku kene ada blog aku sendiri..so yg lelain..jgn segan2 dan dengki2 untuk men support aku dalam meneruskan wadah perjuangan blog LORONG INI AKU PUNYER..k..

assalamualaikumm...Zzzzz

5 comments:

  1. macam gampang. haha maaf komen2 aku memang cam puki sikit. hahaha

    ReplyDelete
  2. hei musuh bengong! purnama tu bulan lah!! bukan tahun! hahahaa!

    ReplyDelete
  3. amer: hehhe..toche
    caki: ko memang..pasal2 maki2 ni..ko la yg teror..haha.
    jay: tak kesah la..janji lawan pes aku menang haha

    ReplyDelete